MijnDudok

Met een MijnDudok-account heb je altijd toegang tot je persoonlijke gegevens en regel je eenvoudig je woonzaken online.

In MijnDudok kun je:
✅ Al je brieven en facturen online ontvangen (als je hiervoor kiest)
✅ Een reparatieverzoek aanvragen
✅ Een service-abonnement afsluiten
✅ Je huurcontract bekijken
✅ Je gegevens wijzigen, zoals je e-mailadres
✅ Je huur opzeggen
✅ Overlast melden

Bekijk bijvoorbeeld deze video met de mogelijkheden.

Belangrijke informatie via de post of online?
Wil je voortaan al je post van Dudok Wonen digitaal ontvangen? Geef je voorkeur eenvoudig door in MijnDudok.

MijnDudok-account activeren
Huur je van ons? Dan heb bij ondertekening van je huurcontract een activatiecode ontvangen. Maak je MijnDudok-account aan via de activatiepagina.

Geen activatiecode?
Geen code ontvangen of heb je die niet meer? Dan kun je hier je activatiecode aanvragen.

Veel gevraagd over MijnDudok

Hoe activeer ik mijn account voor MijnDudok?

Algemeen

Voor het aanmaken van een MijnDudok-account volg je onderstaande stappen:

  1. Ga naar de activatiepagina van MijnDudok. Vul jouw e-mailadres en activatiecode in en klik op ‘Activeren’.
  2. Je ontvangt een e-mail met de onderwerpregel ‘Uw account activeren’. Klik op de link ‘Activeer mijn account’.
  3. Vul de gegevens in en kies een wachtwoord van minimaal 6 tekens, met minstens 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer. Klik vervolgens op ‘Activeren’.
  4. Jouw account is nu geactiveerd! Klik op ‘Verder’ om naar MijnDudok te gaan.

    Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe kan ik deze gebruiken voor MijnDudok?

    Algemeen

    Volg onderstaande stappen:

    1. Log eerst in met jouw oude e-mailadres op MijnDudok
    2. Ga naar 'Mijn instellingen' in het MijnDudok-account en geef daar jouw nieuwe e-mailadres door.
    3. Je ontvangt een bevestiging per mail op jouw nieuwe e-mailadres. Klik op de link in de bevestigingsmail. Je logt nu in met jouw nieuwe e-mailadres.

    Kan ik mijn huur betalen via MijnDudok?

    Algemeen

    Je kunt de huur via MijnDudok betalen als:

    • je niet via automatische incasso betaalt, of;
    • de automatische betaling via de bank niet gelukt is.

    Op de pagina "Financieel overzicht" in MijnDudok betaal je de openstaande huur via iDeal.