Klantmetingen

Help je ons de dienstverlening te verbeteren?

Dudok Wonen werkt continu aan het verbeteren van haar dienstverlening. Daarom voeren we het hele jaar door klantmetingen uit.  Hierbij vragen we onze klanten naar hun tevredenheid, behoeften, ervaringen en verwachtingen.

Enkele vragen die je kunt verwachten: 

  • Wat vind je van het contact met Dudok Wonen? 
  • Wat vind je van de informatie die je van ons ontvangt?
  • Hoe vind je dat de reparaties of de onderhoudswerkzaamheden aan je huis zijn uitgevoerd?

Vragenlijsten per e-mail of telefonisch via Inceptivize
Je kunt een e-mail ontvangen of gebeld worden met het verzoek een vragenlijst in te vullen. Deelname is uiteraard geheel vrijblijvend. Voor dit onderzoek werken we samen met onderzoeksbureau Inceptive. Zij verzorgen zowel de e-mails als de telefonische enquêtes. Het bellen gebeurt ook via mobiele nummers.

Heb je een oproep gemist van een onbekend mobiel nummer en luistert je je voicemail af, dan kun je horen of dit een telefoontje was voor het onderzoek.

Beltijden:

  • Maandag tot en met vrijdag van 17:00 tot 21:15
  • Zaterdag van 10:00 tot 19:00

Je kunt altijd besluiten om niet deel te nemen aan het onderzoek. Ook is het mogelijk om een afspraak te maken voor deelname op een tijdstip dat jou beter uitkomt.

Ik sta in het Bel-me-niet-register, waarom word ik wel gebeld?
Huurders die in het Bel-me-niet-register staan, kunnen voor dit klanttevredenheidsonderzoek alsnog worden gebeld. Dit is toegestaan, omdat het hier om marktonderzoek gaat  en niet om telefonische verkoop. Wil je niet deelnemen? Laat het ons weten, dan noteren wij dit in ons systeem.

Wij gaan zorgvuldig met je gegevens om
Je kunt erop vertrouwen dat zowel Dudok Wonen, als Inceptivize zorgvuldig met je gegevens omgaan. Je gegevens worden alleen voor dit onderzoek gebruikt. Je kunt zelf kiezen of je anoniem wilt blijven.

Vragen?
Neem dan contact met ons op.