Klantmetingen

Helpt u ons de dienstverlening te verbeteren?

Dudok Wonen werkt continu aan het verbeteren van haar dienstverlening. Daarom voeren we het hele jaar door klantmetingen uit.  Hierbij vragen we onze klanten naar hun tevredenheid, behoeften, ervaringen en verwachtingen.

Enkele vragen die u kunt verwachten: 

  • Wat vindt u van het contact met Dudok Wonen? 
  • Wat vindt u van de informatie die u van ons ontvangt?
  • Hoe vindt u dat de reparaties of de onderhoudswerkzaamheden aan uw huis zijn uitgevoerd?

Vragenlijsten ontvangt u per e-mail of telefonisch van Inceptivize
Als bewoner kunt u een e-mail ontvangen of u kunt gebeld worden met het verzoek een vragenlijst in te vullen. Deelname is uiteraard geheel vrijblijvend. Voor dit onderzoek werken we samen met onderzoeksbureau Inceptive. Zij verzorgen zowel de e-mails als de telefonische enquêtes. Het bellen gebeurt ook via mobiele nummers. Heeft u een oproep gemist van een onbekend mobiel nummer en luistert u uw voicemail af, dan kunt u horen of dit een telefoontje was voor het onderzoek.

De beltijden zijn:

  • Maandag tot en met vrijdag van 17:00 tot 21:15
  • Zaterdag van 10:00 tot 19:00

U kunt als huurder altijd besluiten om niet deel te nemen aan het onderzoek. Ook is het mogelijk om een afspraak te maken voor deelname op een tijdstip dat het u beter uitkomt.

Ik sta in het Bel-me-niet-register, waarom word ik wel gebeld?
Huurders die zijn aangemeld bij het Bel-me-niet-register kunnen voor dit klanttevredenheidsonderzoek alsnog worden gebeld. Dit is toegestaan, omdat het hier om marktonderzoek gaat  en niet om telefonische verkoop. Wilt u niet aan dit onderzoek deelnemen? Laat het ons weten, dan noteren wij dit in ons systeem.

Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om
U kunt erop vertrouwen dat zowel Dudok Wonen, als Inceptivize zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Uw gegevens worden alleen voor dit onderzoek gebruikt. U kunt zelf kiezen of u anoniem wilt blijven.

Heeft u vragen?
Neem dan contact met ons op.