Ik wil een klacht indienen. Hoe doe ik dat?
Algemeen
In eerste instantie zien wij niet alles als een klacht. Als er iets in jouw woning stuk is, noemen wij dat een reparatieverzoek. Je kunt jouw reparatieverzoek online doorgeven. Vaak kan het probleem dan snel technisch worden opgelost. Maar als je na jouw melding bijvoorbeeld niets hoort, dan is dat wel een klacht. Een vraag of klacht die niet goed wordt opgelost, kan een geschil worden. Natuurlijk doen we er alles aan om het niet zover te laten komen!
Ontevreden over een medewerker van Dudok Wonen
Een klacht gaat over handelingen of het nalaten van handelingen van medewerkers van Dudok Wonen of van bedrijven die voor Dudok Wonen werken. Er is sprake van een klacht als:
- Wij niet reageren op uw herhaalde verzoeken om een klacht op te lossen;
- Wij niet al het redelijke doen om het probleem op te lossen;
- Je je onjuist behandeld voelt.
Heb je een dergelijke klacht? Neem je dan in ieder geval contact op met een van onze medewerkers. Zij zullen hun uiterste best doen om zo goed mogelijk te helpen en tot een oplossing te komen. Mocht je dit onvoldoende vinden, dan kunt je een brief schrijven over jouw klacht aan de betrokken manager. Dat is de leidinggevende van de medewerker. je kunt hier online jouw klacht doorgeven. De manager zal je zo spoedig mogelijk een reactie sturen. Als je het niet eens bent met de reactie van de manager kun je jouw geschil indienen bij de onafhankelijke Geschillenadviescommissie van Dudok Wonen. Op deze pagina lees je hier meer over.