Algemeen
Als je kandidaat bent voor de woning vragen wij je de volgende gegevens binnen enkele dagen aan te leveren:
- Een uittreksel van de Basisregistratie Personen (BRP). Deze kun je opvragen bij de gemeente waar u nu woont. Hierop moet duidelijk vermeld staan met hoeveel personen je bent ingeschreven.
- Een verhuurdersverklaring, ingevuld en ondertekend door jouw huidige verhuurder. Met vermelding van de huidige huurprijs.
Als je in loondienst bent:
- Een kopie van uw loonstrook van de afgelopen maand.
- Een recente werkgeversverklaring van maximaal 3 maanden oud.
- Inkomensverklaring van de Belastingdienst.
Als je een uitkering hebt:
- WW, WIA of een andere uitkering. Deze kun je aantonen met een toekenningsbesluit of de laatste 3 betalingsspecificaties.
- Een recente inkomensverklaring van de Belastingdienst.
Als je ZZP’er of ondernemer bent
- Een uittreksel van de Kamer van Koophandel (je moet minstens 1 jaar ingeschreven zijn).
- Een recente aangifte inkomstenbelasting van de Belastingdienst (we kijken naar het saldo fiscale winstberekening).
Als je met pensioen bent:
In sommige gevallen kunnen wij je vragen extra documenten aan te leveren.