Hoe kan ik de huur betalen?
Algemeen
Bij het tekenen van de huurovereenkomst spreken we met je af hoe je de huur gaat betalen. Er zijn verschillende mogelijkheden om de huur aan Dudok Wonen te betalen, namelijk:
1. Via Dudok Wonen en/of Goois Wonen B.V.:
- Per automatische incasso, vraag hier jouw automatische incasso aan. Bij de aanpassing van de huur hoef je niets te doen. Wij schrijven dan automatisch het juiste bedrag van jouw rekening af.
- Per betaalmail. De link hiervoor staat in de e-mail die je van ons ontvangt. Let op phishing e-mails!
- Met jouw bankpas bij ons op kantoor.
2. Zelf regelen:
- Per periodieke overboeking bij jouw eigen bank. Dit moet je zelf met jouw bank regelen. Let er wel op dat de huur dan per eerste van de maand naar ons overgeschreven wordt. Je moet ook bij een aanpassing van de huur zelf het bedrag van jouw periodieke overboeking aanpassen. Vermeldt in de omschrijving altijd jouw relatienummer, deze vind je in de financiële correspondentie van ons en begint altijd met "4400"
- Via internetbankieren of telefonische overboeking. Dit is een eenmalige wijze om de huur te betalen. Je kunt dit zelf met jouw bank regelen.
- Via jouw uitkering bij de Sociale Dienst; Dit moet je zelf regelen met de Sociale Dienst van jouw gemeente. In dit geval wordt de huurbetaling verrekend met jouw maandelijkse uitkering.
- Via 'Mijn Dudok Wonen'.
Hieronder vind je de bankrekeningnummer van Dudok Wonen en/of Goois Wonen B.V.
- Het rekeningnummer van Dudok Wonen is: NL64 BNGH 0285 1345 82.
- Het rekeningnummer van Goois Wonen is: NL83 RABO 0143 7183 20.
Let op: je kunt niet meer per acceptgirokaart of met contact geld betalen.