klantenpanel

Een klantenpanel bestaat uit een aantal mensen en kan voor een bepaald onderwerp één of meerdere keren bij elkaar komen. Tijdens dit klantenpanel krijgen we een goed beeld van de wensen en verwachtingen van u. Hiermee kunnen we onze dienstverlening aanpassen.

Veel gevraagd over klantenpanel

Hoe meet Dudok Wonen de klanttevredenheid bij huurders?

Wij meten continu hoe onze klanten onze dienstverlening beleven. De meetresultaten geven ons inzicht in hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Onze huurders worden hiervoor telefonisch benaderd door KWH in opdracht van Dudok Wonen.

De beltijden zijn maandag tot en met vrijdag van 17:00 tot 21:15 en zaterdag van 10:00 tot 19:00. Uiteraard staat het u als huurder vrij om te weigeren aan het onderzoek deel te nemen. Ook is het mogelijk om een afspraak te maken voor deelname aan het onderzoek op een tijdstip dat het u goed uitkomt.

Ik sta in het Bel-me-niet-register, waarom word ik wel gebeld?
Huurders die zich hebben aangemeld voor het Bel-me-niet-register worden voor dit klanttevredenheidsonderzoek wel gebeld, omdat het hier gaat om marktonderzoek en niet om telefonische verkoop. Wilt u niet aan dit onderzoek deelnemen? Dat kan, wij maken daar dan melding van in ons systeem.